TABLICA OGŁOSZEŃ

Kolejny rozdział pojawi się 9.03!


Aktualnie trwa praca nad blogiem. Wszystkie aktualnie przetłumaczone rozdziały znajdziecie na moim dysku Google! (link na dole strony)



Witajcie na Mięsnych Bułeczkach!

Blog ten jest poświęcony tłumaczeniu nowelek autorstwa Meatbun Doesn't Eat Meat. Na chwilę obecną pracuję nad jednym projektem, jakim jest polskie tłumaczenie YuWu/Remnants of Filth. W przyszłości pojawi się także tłumaczenie trzeciej nowelki - Bing An Ben/Case File Compendium. 

Jako, że pierwotna publikacja na Wattpad została usunięta, od teraz to będzie moje sanktuarium. Ponieważ jednak wiele z Was sugerowało publikowanie nowych rozdziałów za pośrednictwem dysku google, udostępnię YuWu również w takiej formie, a informacje o nowych rozdziałach będą się pojawiać na mojej tablicy na Wattpadzie, aby informacja do Was docierała. Dlatego jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach, proszę abyście mnie zaobserwowali. Oczywiście osoby posiadające konto na blogger.com, które zaobserwują bloga będą dostawały powiadomienia automatycznie po opublikowaniu tu rozdziału :)

Niestety musimy się liczyć z tym, że przenosiny trochę potrwają. Po pierwsze dlatego, że ostatniego bloga prowadziłam jakieś dziesięć lat temu i ledwo pamiętam jak to wszystko ogarnąć od strony technicznej. Po drugie dlatego, że już trochę rozdziałów mamy i wrzucenie ich wszystkich zajmie jednak trochę czasu. Po trzecie, mój grafik w tym roku, jak już wiecie, mnie nie oszczędza (tak, pozrzędzę sobie trochę). Dlatego bardzo proszę Was o cierpliwość.

Z dobrych informacji dla tych, którzy przybyli tu z odmętów (ha tfu) Wattpada - ponieważ chcę, aby moi wspaniali Czytelnicy nie musieli czekać (buk zielony wie ile), zacznę od publikowania nowych rozdziałów, które uda mi się przetłumaczyć. 

Yyyyy, pewnie o czymś zapomniałam, no ale trudno. Na razie tyle ode mnie, trzymajcie się cieplutko!


Komentarze